Wednesday, September 21, 2011

Sandarkan Pada Kenangan

Assalamualaikum...

ngee  :)

sila senyum lebar2 dulu sebab saya suka orang yang senyum..

hihi..

 kenangan..
saya suka pada kenangan
terasa macam nak hentikan masa dan menikmti kenangan yang lalu dengan kawan2
dan masa2 yang indah bersama mereka

jadi saya dedikasikan beberapa entri untuk kawan2 yang saya suka
untuk kawan2 yang telah menjadi sebahagian dalam hidup saya
kawan2 yang membuatkan saya gembira, sedih, dan riang ria..

kawan2 yang telah menjadi memori dan kenangan saya..

okey untuk yang pertama ini
apa kata kita kenang kawan2 saya semasa di Kolej Alamanda dulu..

1. Siti Masitah binti Mansor


banyak kenangan dengan kawan saya seorang nie.
nak dimulakan cerita kami kenal sewaktu di tingkatan 6 di Sekolah Bandar Kota Tinggi.
masa di sekolah tu kami satu kelas tapi tak rapat sangat
bila sama2 dapat tawaran ke UiTM Kolej Alamanda dan satu rumah 
barulah kami menjadi rapat

selama 2 sem di Kolej Alamanda memang berkepit jee dengan Masyi nie
saya panggil dia Masyi
banyak kenangan dengan dia
sebab kalau nak kemana2 memang dengan dia jee
macam pic kat atas
ialah hari terakhir paper masa part 2
habis paper jee terus berkejar ke KFC kat Mid Valley


kenangan di LDK sem 2. duduk sebelah-sebelah



kenangan di Low Yatt beli handphone baru Masyi..



kenangan di tepi Monorel baru balik dari Pesta Buku di PWTC 2010



kenangan di i-City menikmati keindahan lampu2 bergemerlapan di temani 
cahaya bulan..huhu



kenangan dinner Part2 di Bangunan Sime Darby



kenangan di Berjaya Times Squre sedang membeli belah..

dan banyak kenangan lagi bersama Masyi yang tak dapat dirakam di handphone 
tapi dapat dirakan di hati..

  • kenangan balik raya sama
  • kenangan g kelas KOKO sama2
  • kenangan window shopping di Mid Valley
  • kenangan pergi Puduraya sampai sesat2
  • kenangan lepak2 kat MPH Mid Valley hanya semata2 nak baca majalah free

dan banyak lagi kenangan...

tapi apakan daya..
kita terpisah kerana undang2 yang direka manusia

adat berkawan
bertemu dan berpisah adalah keranaNYA..

saya ingat awak selalu Masyi..
senang2 nanti kita jumpa di Kota Tinggi yee...





No comments:

Post a Comment