Tuesday, September 20, 2011

Nilai Sebuah Senyuman

Assalamualaikum...

Alhamdulilah.. dah lame sangat ya saya tak menulis di blog nie..
kalau tulis pun hanya curahan rasa yang terkadang nak menulis
hehe

okey2..
saya nak tulis lah nie...

hari ini ialah hari pertama saya final exam PART 5
paper MALAYSIAN ECONOMIC
alhamdulilah dah berusaha biarlah Allah yang menentukannya
kita dah berusaha
haruslah diakhir usaha itu ialah tawakal

nie nak cerita sikit
hari nie kan..
ada orang senyum kat saya...
hehe
lihatlah betapa berkuasa tinggi nya nilai sebuah senyuman
boleh membuatkan seseorang menjadi lebih selesa

sebenarnya yang senyum kat saya tue seorang lelaki
dia pendiam orangnya
tapi saya selalu juga chat dengan dia
tapi hanya sebatas kawan

mesti korang ingat die senyum macam senyum pakwe makwe kan
tak pun senyum macam nak mengurat kan
haha salah!!

saya tahu dia senyum ikhlas
senyum berpahala. Insya ALLAH..

lepas ini saya nak senyum lah kat orang sekeliling
mana tahu dengan kuasa senyuman giga byte saya nie 
boleh menjadi setiap hidup orang bertambah ceria. Amin...


senyuman haruslah yang ikhlas...


kalau mamat nie senyum.. memang boleh cair...hehe


p/s : psstt, kalau anda rasa andalah lelaki yang saya maksud kan..hehe diam2 sajalah    yee..hehe

No comments:

Post a Comment