Friday, September 23, 2011

Biskut Hup Seng Cecah Susu

Assalamualaikum...

beberapa hari ni.. fikiran betul2 fokus kat exam final Part 5. 
sampai rasa dah tak de life da kat sini..
tapi baca buku sikit jee.. hurmm

dugaan semasa belajar memang macam nie kan..
tak pe.. tabahkan hati.. pasti berjaya..
(ayat sedapkan hati sendiri)

okey hari ni nak cerita sikit pasal kawan saya :)

2. Siti Hawa Binti Rosli



kawan saya yang seorang nie memang riang ria orangnya
cool , lepak, relaks dan sempoi..
saya panggil dia Ha..(Haha gu) facebook dia..
tetapi kami terpisah yang saya ke UiTM Kuala Pilah dan dia ke UiTM Jengka
semasa di Part3 dia dapat buat Fast track
pandai kan.. untunglaa...

so sekarang ni dia kat UiTM Segamat, Johor
amik course Degree Finance.. gempak kan...

tak banyak tempat yang kami pergi dan kenangan bersama sebab 
Ha selalu balik

tapi perkara terbaik yang saya pernah belajar dari dia ialah
TADAAA!!!!



makan biskut Hup Seng dan secah dengan susu
kadang2 tu nak lagi sedap letak susu dalam mangkuk dan pecah2 kan biskut dan letak 
dalam susu tu.. biarkan cair sekejap then Ngap masuk dalam mulut..
Terbaik ohh....

okey kita layan beberapa pic yang sempat saya captured bersama Ha yee...


mesti taw kat ne nie kan..
hehe.. tandas pun boleh..


saya jarang peluk kawan sendiri..  so nie memang da sayang lebih..hihi


pic di dalam bangunan Alamanda


pic nie seingat saya masa kami Part 1 di Kolej Alamanda
masa nie muda remaja lagi hehe..

dan pekara kedua yang saya masih ingat tentang Ha ialah

of course pantang dia yang tak boleh makan sayur
kalau makan nasi goreng.. suka makan nasi gorng cina tak nak sayur
kalau makan burger tak nak sayur dan segala macam jenis sayur lain laa.. 
tomato ke salad ke.. pic dia waktu makan hehe..




seronok bersama kawan2...
kenangan yang tersemat pasti dibawa hingga hujung nyawa..
walau di ceruk mana mereka berada
wajah, nama dan kenangan pasti tersemat di dada..
sayang semua... :)



No comments:

Post a Comment