Wednesday, June 8, 2011

Ingin di Sayangi

Assalamualaikum..

hari ini sebenarnya tak tahu nak tulis ape..
tiada yang istimewa dilakukan pada hari ini

tapi tetiba teringat suatu kisah lama ni..

pada suatu hari..
awak datang menunggu saya keluar dari kelas petang tu
bila saya keluar dari kelas awak cakap nak balik saing saya sampai asrama
awak tahu tak waktu tue kita dah putus dan tak de ape2 hubungan lagi
tapi awak minta peluang kedua
waktu tu hujan lebat yang sangat
tapi awak tak hiraukan pun kalau awak kene hujan
awak tetap nak dengar saya cakap
tapi saya buat bodoh jee dan terus jalan tanpa pandang muka awak
saya masih ingat betapa awak mengharapkan saya lagi
bukan setakat bila kita habis sekolah tapi sampai saat ni
saya nak awak tahu yang saya dah hapuskan nama awak dari ingatan saya
walaupun seluas alam awak sayangkan saya
saya tetap tak dapat terima awak kembali..
maafkan saya..


kisah ini dah lama dah berlaku dalam hidup sy
yang penting sy mampu untuk lupakan dia
Insya-allah
sy pun manusia ingin menyayangngi dan di sayangi
tapi sy tahu sekarang bukan masa yang tepat..


tapi sy yakin teman hidup sy ada di atas muka bumi ini sedang menunggu sy
sy tunggu awak!!!

No comments:

Post a Comment