Monday, July 25, 2011

TEST

Assalamualaikum..

syukur ke hadrat Illahi..
atas kurniaanNYA yang tidak terhingga
puji dan syukur je atas junjungan mulia Nabi Muhamad s.a.w

hari nie otak sakit..
sakit sangat bahana berjaga malam sampai pukul 2 pagi
sebab esok ada test Finance

aku bersungguh-sungguh sangat untuk dapat markah tinggi sikit
atas alasan nak tunjukkan kat seseorang yang aku pun boleh buat bagus sikit kat test aku ni

memang alasan tak cukup relevan
selama ni aku study sebab diri aku dan keluarga aku
tapi kali ni aku study sebab nak tunjukkan kat orang
harap-haraplah niat aku ni tidak memesongkan tujuan sebenar

hmm..
macam dah tak cukup tanah nak redah
macam dah tak cukup nafas dan sikit lagi nak pengsan
gara-gara baca buku dan buat latihan

harap soalan tak susah
emm tanggapan salah lagi..
patutnya harap aku boleh jawab dengan jayanya..

hmm yelah2..
nak sambung study lah nie..
bahana selama nie study main2
ambik benda semua sambil lewa..

okey2 dah tak nak salahkan diri sendiri jee
hidup mesti enjoy kan..

so apelagi!!!
Hidup Finance!!!

No comments:

Post a Comment