Sunday, April 3, 2011

rindu anak buah

assalamualaikum...
salam satu malaysia...

 maaflah ye kawan2 sebab memang da lame sangat tak update entry baru... ini semua ade lah gara2 saya terlalu busy study dan assigmnet yg berlambak tak sempat disiapkan lagi... okey entry kali ini cuma saya nak cakap pasal anak buah...

alhamdulilah... 
setakat ini saya dah ade 4 orang anak buah (dalam kandungan x taw la dah ade ke belum) hehe saya gembira sangat ade anak buah nie... diorang pulak comel2 belaka.. rase kalau boleh nak anak sendiri sekarang jugak...
tapi.... hehe belum tibe masanye.. 
so .. layan anak buah jelah yee..
ok disini saya tayangkanlah sedikit pic diorang yg kiut-miut ni yee...

anak buah pertama (solihah)


yang kedua(hamdani)

yang ini adik solihah yee

yang ke tiga (danial)

yang ni sebaya hamdani

yang keempat (maryam nurdina)


yang ini paling comel..

okey mesti korang rase kenape laa aku tetibe rase rindu kat mereka ni. sebabnye aku da lame x balik dan.. dan... semestinye aku sebagai seorang wanita (haha) teringin untuk memilik zuriat ku sendiri...

doa memiliki zuriat yg soleh dan solehah

Ayat 38, surah Ali-Imran yang bermaksud: “Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisi-Mu zuriat keturunan yang baik. Sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) doa.” 

amin..
moga kite umat islam dikurniakan generasi muslim dan muslimah yang soleh dan solehah...

p/s : berharap ditemukan jodoh yang soleh dan zuriat yang soleh dan solehah

No comments:

Post a Comment