Sunday, February 27, 2011

banyak kerja tertangguh

hmm...
korang mesti dah boleh agak kan ape maksudnye..
kalo dulu pantang ada masa lapang, buku mesti kat tangan.. x kisah lah buku ape pun.. tapi sekarang nak study pun boring,, tak tahu lah nape??

bile malas study ni lah jadinyer....



 adekah kerana faktor usia yg semakin bertambah menyebabkan aku malas membaca ataupun dah takde pressura tuk aku study... aku dah part4 sekarang.. pointer?? arggh!!! ni lagi satu kalo boleh nak maintain 3 pointer tapi.. hmm...(emosi kejap)

aku pun bukan dari golongan yang bijak pandai.. kekuatan aku hanya kuat menghafal dan boleh memahami pelajaraan dgn baik tapi takpe masih ade mase tuk aku ubahkan..
okey.. aku nak korang tengok sikit aktiviti ape yg telah meyebab kan aku bersikap macam ni:

1. mase kuiz law yang tergempar tu sebab lecture x bagitaw.. malam sebelum tu aku boleh melepak jee x buat ape... hasilnye satu ape aku tak boleh jawab

2. masa lapang yang ade aku hanya dengar lagu dan online hasilnya masa yg sepatutnye untuk study dah kene prepare tuk buat latihan pentomen..
hmmm nilah salah satu sebab aku mesti berhati-hati dari sekarang...

apepun pasni x moh emosi lagi yee... stay smile :)

mesti senyum nie... x comel taw...

No comments:

Post a Comment